Skip to main content

Časté otázky

Proč se místo nákupu rozhodnout pro pronájem tiskárny nebo multifunkčního zařízení?

Cena měsíčního pronájmu je zcela fixní, bez dalších plateb, proto pronájem tiskárny nebo multifunkčního zařízení umožňuje dobrou kontrolu nákladů spojených s tiskem.

Kromě toho odpadá počáteční investice na nákup tiskárny a, což je ještě důležitější, odpadají náklady na nákup kartuší a rezervních dílů.

Pronájem tiskárny vám uleví od všech starostí s údržbou zařízení. Komplexní služba uživatelům ušetří také spoustu času.

Více o přednostech pronájmu v porovnání s nákupem se dočtete zde.

Jakým způsobem se vypočítá částka pronájmu tiskárny?

Měsíční balíček závisí na počtu výstupů v jednom měsíci. Balíček určíte předem po poradě s našimi odborníky prodeje.

Co vše zahrnuje pronájem tiskárny?

Fixní měsíční nájemné zahrnuje zařízení, montáž, pravidelný servis, podporu, rezervní díly, spotřební materiál (kartuše atd.) a předem určené množství barevných či černobílých výstupů.

Musím kartuše po jejich vyprázdnění sám koupit?

Kartuše jsou zahrnuty v částce měsíčního pronájmu. Po vyprázdnění je vrátíme do naší firmy a opět naplníme. Tímto způsobem se vyhýbáme vzniku odpadu.

Musím v případě poruchy tiskárny zaplatit servis?

Veškeré služby servisu jsou zahrnuty v částce měsíčního pronájmu.

Jak rychle zareagujete v případě poruchy?

Přes 95 % poruch, o kterých se dozvíme do 12. hodiny, řešíme v ten samý den. Poruchy nahlášené po 12. hodině řešíme ve stejný nebo nejdéle následující den.

Co se stane, když mi vybraná tiskárna nevyhovuje?

Na začátku pronájmu vám nabízíme testovací období zdarma. Zjistíte-li, že vám vybraný model tiskárny nevyhovuje, převezmeme ho a dle domluvy provedeme montáž jiného.

Je barevný tisk dražší než černobílý?

Ne. Vlastním vývojem jsme ve společnosti Optiprint vyrovnali cenu barevného a černobílého tisku.

Mám malou kancelář a netisknu hodně. Vyplatí se pronájem tiskárny?

Balíček pronájmu přizpůsobujeme potřebám jednotlivce a množství výstupů za měsíc. V případě, že tisknete méně, domluvíme se na menším balíčku.

Může jednu tiskárnu používat více uživatelů?

Ano. Naše tiskárny a multifunkční zařízení jsou vhodné do dynamického pracovního prostředí a disponují pokročilým řešením všech potřeb. 

Nejsem si jist množstvím tisku za měsíc.

Nejprve provedeme analýzu stavu tisku, na jejíž základech při montáži optimalizujeme tisk ve vaší firmě.

Jak můžu zjistit, která tiskárna bude vyhovovat mým potřebám?

Naši odborníci prodeje vám na základě rozhovoru poradí s výběrem nejvhodnějšího zařízení pro vaše pracovní prostředí.

Jakmile se rozhodnu pro pronájem, jak rychle tiskárnu dostanu?

Montáž tiskárny provedeme během 1 až 2 dnů.

Zahrnuje částka nájmu také IT / technickou podporu?

Ano. Naši odborníci technické podpory jsou vám vždy k dispozici v telefonním středisku a v terénu.

Co je řešení Optiprint?

Inovativní řešení tisku, které jsme vyvinuli ve společnosti Optiprint, vám umožňuje tisk až 40 000 barevných kopií, než v tiskárně začne docházet barva. Jedná se o systém na barvy, který je propojen s tiskárnou a lze ho opětovně doplňovat. Protože systém opětovně naplníme, místo abychom ho vyhodili, vyhneme se horám odpadních kartuší a tonerů, které by zbytečně znečišťovaly životní prostředí.

Je Optiprint mezinárodní společnost?

Ano. S franšízním modelem se kromě celého Slovinska, kde společnost Optiprint sídlí, nacházíme také v Chorvatsku, Itálii, Srbsku, Rumunsku a Bosně a Hercegovině. Více informací, jak se stát naším franšízním partnerem, najdete zde.

Jakým způsobem zajišťujete zákaznickou podporu?

Společnost Optiprint s dokonalým modelem pronájmu tiskáren a multifunkčních zařízení umožňuje více než 4 100 partnerům, a to jak malým firmám, tak velkým korporacím a množství institucí veřejného sektoru, bezstarostný tisk.

Pro nepřetržitou podporu a zodpovězení případných dotazů jsou vám vždy k dispozici naši spolehliví odborníci prodeje a technické podpory v telefonním středisku.