Tiskárna představuje nepostradatelné vybavení každé kanceláře. Vývoj v oblasti tisku každopádně vede k tomu, že se firmy a jednotlivci samotnými tiskárnami již prakticky nezabývají. Rychlé podnikatelské tempo nedovoluje ztrátu času s tiskárnou a s tím spojené velké finanční i časové náklady. Z důvodu optimalizace a lepší kontroly výdajů se stále více firem rozhoduje pro pronájem tiskárny.

Pokud jste už někdy tiskárnu koupili, určitě si dobře uvědomujete níže uvedené skutečnosti.

Nákup tiskárny představuje vysokou investici, která však nezahrnuje provozní náklady jako výměnu kartuší či rezervních dílů.

Výměna některých částí, jako například kartuší, je velmi drahá a mnohokrát přesáhne pořizovací cenu tiskárny. Rezervní díly musíte sami objednat, několik dní čekat na jejich doručení nebo je koupit v obchodě za přehnané ceny.

Nákup rezervních dílů nejsou jediné náklady spojené s nákupem tiskárny. V případě vlastní tiskárny se musíte sami postarat o její údržbu. To vše představuje další náklady a krade váš už tak omezený čas.

Investice do jakéhokoli majetku pro vaši kancelář vyžaduje detailní analýzu a zamyšlení. Níže uvádíme skutečnosti, na jejichž základech představuje v současnosti pronájem tiskárny v porovnání s nákupem optimální řešení.

Nejlepší kontrola nákladů na tisk

Pronájem tiskárny jako skvělé řešení optimalizace a lepšího přehledu o výdajích na tisk ve vaší firmě. Cena měsíčního pronájmu je zcela fixní, bez dalších nákladů, s nejpřiměřenějším typem zařízení pro jednotlivá pracovní místa a přizpůsobená objemu tisku. Balíček, který určíte na základě porady s našimi prodejními odborníky, je vázán na počet výstupů.

Náklady na servis, údržbu a spotřební materiál odpadnou.

Cena pronájmu tiskárny zahrnuje servis a veškeré rezervní díly, v případě poruchy nebo potřeby po výměně kartuší se vám není třeba o nic starat.

Komplexní a pohotová servisní podpora

Na rozdíl od nákupu tiskárny, u které musíte sami zajistit údržbu nebo drahý servis, náš tým servisní podpory reaguje mimořádně rychle a umožní vám nerušené podnikání. Pro nepřetržitou podporu a zodpovězení případných dotazů jsou vám také k dispozici spolehliví odborníci našeho telefonního střediska.

Pronájem u společnosti Optiprint přispívá k ochraně životního prostředí

Naše řešení umožňuje, že během celé životní doby tiskárny a bez ohledu na objem tisku nezahodíme ani jednu sadu kartuší. V souladu s trendem snižování množství vyprodukovaného odpadu již v samotném výrobním procesu použijeme velmi mnoho odpadního materiálu, který by jinak skončil na smetišti. Na základě vlastního vývoje, který je založen na opětovném používání kartuší, jsme během našeho podnikání ušetřili ohromné množství kartuší. Se snahou o šetrný přístup k přírodě velmi přispíváme k čistšímu životnímu prostředí. O významu recyklace kartuší si můžete přečíst na našem blogu.

Spolehlivý partner doma i v cizině

Zákazníci jsou pro nás vždy na prvním místě, o čemž svědčí přes 4 100 spokojených klientů. S rozvinutou sítí franšíz zaručujeme rychlou pohotovost bez ohledu na to, kde se nacházíte.

S obchodním franšízovým modelem se v cizině v současnosti nacházíme v Chorvatsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Rumunsku, Itálii a České republice. Více informací, jak se stát naším franšízním partnerem, najdete zde.

Pronájem tiskárny nebo multifunkčního zařízení má každopádně hodně předností v porovnání s klasickým nákupem.

V případě, že stále ještě nejste zcela přesvědčeni, lze tiskárnu otestovat naprosto zdarma. Vyzkoušejte zdarma