Od začátku k hlavnímu proudu

Společnost Optiprint, d.o.o. byla založen 1. července 2009 na Ekonomické fakultě Univerzity v Lublani ve Slovinsku. Naší hlavní činností je levný pronájem barevných a multifunkčních tiskáren pro firmy.

Po úspěšném spuštění naší služby na místním trhu jsme se rozhodli rozšířit naše podnikání i mimo slovinský trh prostřednictvím franšízového systému. Společnost v současné době spravuje sedm poboček ve Slovinsku, jednu v Chorvatsku s více kancelářemi, jednu v Bosně a Hercegovině, Rumunsku, Srbsku a v České republice.

V oblasti pronájmu multifunkčních tiskáren je společnost Optiprint, d.o.o. opravdu unikátní. Vždy se snažíme našim zákazníkům nabízet nejlepší řešení. Nejlepšího uznání se nám dostává z úst našich spokojených zákazníků. Věříme, že jejich skutečná spokojenost je mnohem více než jakákoli jiná reklama.

Naše firemní identita se skládá z modré a šedé. Tyto barvy představují odpovědnost, spolehlivost, jednoduchost a důvěryhodnost. Tyto charakteristiky lze navíc nalézt u našich zaměstnanců a franšízových partnerů, kteří jsou naším nejdůležitějším přínosem. Dovolte, ať se stanou vašimi zodpovědnými, důvěryhodnými a spolehlivými obchodními partnery.

Usilujeme o to, abychom byli obklopeni těmi nejlepšími zaměstnanci

Věříme, že podstatou naší společnosti jsou její hodnoty. Hodnoty, při kterých stojíme, a které sdílíme jsou:

Odpovědnost – jsme hrdí na zodpovědnost vůči našim zaměstnancům, partnerům a životnímu prostředí. Všichni naši zaměstnanci jsou ve svých činnostech a jejich výkonnosti ohleduplní.

Neustálé zlepšování – již od samého začátku je zlepšování našich služeb vášeň. Díky pochopení potřeb našich klientů jsme shromáždili talentovaný tým vynálezců a techniků, kteří neustále hledají způsoby technického vylepšení a vytvářejí tak lepší uživatelské prostředí.

Integrita – vážíme si vyhlídek etického, spravedlivého a průhledného obchodu se všemi našimi partnery. V průběhu let získal náš specializovaný tým důvěru více než 2 500 podniků, státních institucí a organizací, na což jsme hrdí. Věříme, že tento trend zůstane nadále rostoucím. Cesta je usnadněna tím, že milujeme to, co děláme, a opravdu věříme v naše služby, protože si plně uvědomujeme, že klíčem je dobrá komunikace mezi odděleními, týmový duch a co nejvyšší očekávání.

Orientace na zákazníka – vždy jsme orientováni na potřeby našich zákazníků.

Nastavení tiskáren, jejich údržba a odstraňování problémů se dělají na míru kancelářského prostředí a díky tomu udržují vysokou produktivitu. Náš tým je flexibilní a přizpůsobuje se schématům našich klientů, nikoliv naopak.

Pro nás je nesmírně důležité, že jsou naši zákazníci spokojeni se službami, které poskytujeme. Proto slibujeme, že budeme pracovat na nejvyšší úrovni profesionality se zaměřením na péči a potřeby našich stávajících i potenciálních zákazníků.

Poslání

Žádný obchod nebude opomenut.

Našim posláním je poskytovat vysoce kvalitní barevný tisk, který je šetrný k životnímu prostředí a současně nabídnout cenově výhodné pronájmy tiskáren s vynikajícími doplňkovými službami pro všechny typy firem.

Vize

Vysoké nasazení, skvělé výsledky.

Stát se a zůstat globálním lídrem v oblasti pronájmu a vývoji inovativních inkoustových systémů, barevných tiskáren a multifunkčních zařízení.

Otázky a odpovědi

Jak se stanu vaším klientem?
Vyplňte webový formulář a my vás budeme co nejdříve kontaktovat, abychom vám zajistili termín bezplatného vyzkoušení.

Co se službou dostanu?
Pevná měsíční cena zahrnuje pronájem zařízení, jeho nastavení, pravidelnou údržbu a odstraňování problémů, náhradní díly a spotřební materiál (kazety atd.). Též určitý počet barevných nebo černobílých výtisků. V ceně nájmu není zahrnut pouze papír a elektřina.

Jak dlouho jsme s nájmem vázáni?
Nabízíme pronájmy bez dlouhodobé vazby. V některých případech závisí vazba na konkrétním balíčku pronájmu. V případě krátkodobého pronájmu (1 - 3 měsíce) účtujeme [ ]Kč (bez DPH) + kilometrový náklad na instalaci dle platného ceníku.

Jaký je čas odezvy v případě selhání?
Více než 95 % chyb nahlášených do 12. hodiny řešíme ještě toho dne a ty, které byly hlášeny po 12. hodině v tentýž den nebo nejpozději následující den.

Je možnost pronájmu mimo oblast Ústeckého kraje?
Naše franšízová skupina pokrývá oblast Ústeckého kraje. Zákazníky z ostatních krajů řešíme po individuální domluvě.

Potřebujeme si koupit tiskárnu
Ne, tiskárna je již součástí nájemného. Naši konzultanti vám pomohou vybrat konkrétní typ tiskárny podle vašich potřeb.

A co kazety?
Kazety a další spotřební materiál (s výjimkou papíru a elektřiny) jsou již zahrnuty v ceně, takže nemusíte platit dodatečně.

Jak funguje technická podpora?
Nájemné zahrnuje veškeré opravárenské služby. Jedinou výjimkou je odstranění chyb vyplývajících z nedbalosti nebo nesprávného používání zařízení. V případě nedbalého používání či úmyslného poškození zařízení je oprava chyb v souladu s oficiálním ceníkem služeb.

Staň se součástí našeho úspěšného týmu

Snažíme se nabídnout našim zaměstnancům práci, kterou mají rádi. Věříme, že každý, kdo má svou práci rád, ji bude dělat co nejlépe.

Jsme rychle se rozvíjející společnost a stále hledáme nové talenty. Chcete se k nám přidat?

 

Upozornění: V současné době nenabízíme žádné volné pracovní pozice. Pokud byste nám i tak chtěli poslat životopis, můžete prostřednictvím e-mailu infoul@optiprint.cz.

Optimalizovaný pronájem multifunkčních tiskáren

Bezkonkurenční barevný tisk

Ekologické řešení pro každodenní tisk

Profesionální zákaznický servis